Aktuellt...

Alla är varmt Välkomna till en inspirerande och utvecklande dag för Gotländsk Ridsport. Årets forum kommer att handla om framtidsspaning

"Sykurs för hästfolk" är inställd! Vi planerar att göra ett nytt försök i vår och återkommer med datum. Det blir nog vardagkvällar istället för en lördag eftermiddag, så många verkade ha annat för sig. Gör gärna intresseanmälan till Vuxenskolan.

Workshops där deltagarna tar med sig eget "läromaterial". Vi träffas tre lördagseftermiddagar och under ledning av Lisbeth Buskas får vi råd hur man kan gå till väga, prövar på att använda kraftfulla industrisymaskiner och lär oss av varandra.

Som du säkert sett på vår Facebook-sida (information kommer alltid först där) har vi Grönt-kort- kurs på G. Du kan välja mellan intensivkurs eller kvällskurs. Datum som planerats in är:

Våren och försommaren har varit full med aktiviteter i klubben! Roligt! I detta sommarbrev, som tidigare har mejlats ut till våra medlemmar, berättar vi lite om vad som händer framåt.