Bokning och priser

Lilla Anläggningen

Om du vill boka tid på Lilla anläggningen, kontakta anläggningsansvarig Eva Karlsson: eva.sigsarve@hotmail.com eller 073-394 06 50.

OBS! Du kan alltså inte boka anläggningen själv i den digitala bokningskalendern (som det fungerar just nu). All bokning görs till anläggningsansvarig som lägger in bokningarna för Lilla Anläggningen i kalendern.

Anläggningskort enskild helår

Period 1 jan - 31 dec. Medlemsskap i SRK krävs.

700 kr

Anläggningskort familj helår

Period 1 jan - 31 dec. Medlemsskap i SKR krävs.

1000 kr

Du betalar ditt anläggningskort genom att sätta in årsavgiften på klubbens bankgiro: 346 - 9178

Ange: Anläggningskort 2024 + namn på den/de som kortet gäller för på inbetalningen.

Notera att du måste vara medlem i SRK för att få lösa anläggningskort. Både medlemsavgift och avgift för anläggningskort ska vara betald innan du börjar nyttja anläggningen. För att underlätta för vår kassör, betala inte i avgifterna i "klump" utan gör två olika betalningar.

Enstaka tillfällen/prova på

T ex i samband med klubbträning. Samma pris för medlem och icke-medlem.

Avgiften betalas med swish till: 123 275 1519.

Ange "Anläggningsavgift + datum" i samband med swish-betalningen.

80 kr

Bokning av anläggning för speciella aktiviteter

Även kafeteria och mötesrum.

All bokning för "speciella aktiviteter" sker genom anläggningsansvarig Eva Karlsson: eva.sigsarve@hotmail.com eller 073-394 06 50.

Om du avser att träna hoppning eller WE med många hinder i ridhuset är det viktigt att du reserverar en tid, eftersom framställda hinder kommer att hindra annan träning. Vi hyr även ut ridhuset till andra ändamål än ridning och körning, ex hund-, kanin- eller varpaträning. Vill du boka tid för särskilda aktiviteter - kontakta anläggningsansvarig för prisuppgifter och annat praktiskt. Det är även möjligt att boka kafeteria och mötesrum.

Från 100 kr/timme