KM dressyr

Dags att anmäla sig till 2023 års KM i dressyr!

Suderbys Ridklubb inbjuder till Klubbmästerskap i dressyr

Söndagen den 29 Oktober kl.10.00

Tävlingsplats: Suderbys Gård & Ridskola Domare: Lina Ahlin

Klass 1 LC:1 Klass 2 LB:2 Klass 3 LA:3 Klass 4 MSV B:1

Högst procent utses till årets KM Mästare.

Anmäl dig till anna.jansson@grontcentrum.se senast den 24 oktober

Ponnyer tävlar i kategoriindelning, Ridhästar för sig

Anmäl dig till den klassen du hör hemma i, man rider den klass som man tävlat i under året. Har du placering i LB på lokal/regional tävling så startar man LB, placering i LA så startar man där osv..

Som ridskoleryttare bör du samråda med din ridlärare vilken klass du ska välja att rida. Man behöver inte ha grönt kort eller licens för att delta i KM. Man ska däremot uppvisa giltigt vaccinationskort på sin ponny/häst före start.

Önskar du rida fler starter uppger du vid anmälan vilken klass som är din KM klass!

Startavgift: 100 kr/per start, Ridskoleryttare som lånar häst 200 kr/per start, betala med swish på plats före start. KM:et är öppet för medlemmar i SRK, så kontrollera att du betalat medlemsavgiften!

Frågor? Kontakta Anna 070 653 94 93

Vid 12.00 grillas det hamburgare och på eftermiddagen 13.30 håller vi klubbmästerskap i hoppning!

Häng med en heldag och hejja fram när våra klubbmästare 2023 ska koras!!

Hjärtligt välkommen!