Välkommen till ett nytt år med Suderbys Ridklubb!

10.12.2023

Tack alla medlemmar för ett aktivt och roligt 2023! Hoppas att du vill fortsätta att vara medlem. Nu är det nämligen dags att förnya medlemskapet inför 2024. Nya medlemmar är varmt välkomna!

Senast den 31 januari vill kassören ha din medlemsavgift för 2024 på bankgiro 346 - 9178.

OBS! Vi skickar ingen faktura. Viktigt när du betalar är därför att du tydligt anger:

• för- och efternamn samt personnummer "ååmmddxxxx" på den person som betalningen avser (personuppgifterna behövs för vårt medlemsregister och lämnas inte vidare).

Får inte alla uppgifterna plats är det viktigast att få med personnumret (behövs bland annat för att försäkringen ska gälla). Har du frågor och funderingar kring medlemskapet eller vill komplettera med någon information, skicka ett mejl till medlem@suderbys-ridklubb.se.

Mer information om medlemsskap och hur man gör för att bli ny medlem.

Medlemsavgifter 2024 (oförändrade, beslutades vid årsmötet 2023)

• 230 kr för junior (t.o.m. 18 år)
  • 350 kr för senior
  • 230 kr för "65+" (fr o m 65 år – kanske något för stödjande far- och morföräldrar?)

Som medlem i Suderbys Ridklubb får du bl.a.

• En olycksfallsförsäkring via Ridsportförbundet/Folksam
  • Tidningen Häst och Ryttare
  • Möjlighet att söka resebidrag för fastlandstävlingar
  • Möjlighet att lösa förmånligt anläggningskort (700 kr/år enskild, 1000 kr/år familj)
  • Som tävlande ungdom (t o m 18 år) halva ryttarlicensen betald (nytt för 2024!)
  • Gärna engagera dig så att vi tillsammans kan göra vår klubb ännu bättre!

Årsmöte 25 februari

Boka redan nu in söndag 25/2 kl 17.00 för årsmöte och trevlig samvaro på Loftet på Suderbys. I samband med årsmötet delas även årets utmärkelser ut. Mer info kommer!

Hör gärna av dig till någon av oss i styrelsen om du har frågor, funderingar eller kanske ett förslag om hur vi kan vidareutveckla vår fina klubb: info@suderbys-ridklubb.se

Tack för i år, god jul och gott nytt år!

Styrelsen för Suderbys Ridklubb