Dags att betala medlemsavgiften för 2023

12.12.2022

Välkommen som medlem 2023!

Hoppas att du vill fortsätta att vara medlem i Suderbys Ridklubb! Nu är det nämligen dags att förnya ditt medlemskap för 2023.

Senast den 31 januari vill kassören ha din medlemsavgift för 2023 på bankgiro 346 - 9178.

OBS! Vi skickar ingen faktura. Viktigt när du betalar är därför att du tydligt anger:

• för- och efternamn samt personnummer "ååmmddxxxx" på den person som betalningen avser (personuppgifterna behövs för vårt medlemsregister och lämnas inte vidare).

Får inte alla uppgifterna plats är det viktigast att få med personnumret (behövs bland annat för att försäkringen ska gälla). Har du frågor och funderingar eller vill komplettera med någon information, skicka ett mejl till medlem@suderbys-ridklubb.se. Mer information, inkl hur man gör för att bli ny medlem finns på hemsidan under Medlem.

Medlemsavgifter 2023 (oförändrade, beslutades vid årsmötet 2022):

• 230 kr för junior (t.o.m. 18 år)
  • 350 kr för senior
  • 230 kr för "65+" (fr o m 65 år - kanske något för stödjande far- och morföräldrar?)

Som medlem i Suderbys Ridklubb får du bl.a.

• En olycksfallsförsäkring via Ridsportförbundet/Folksam
  • Tidningen Häst och Ryttare
  • Möjlighet att söka resebidrag för fastlandstävlingar
  • Tillgång till vår anläggning (till halva priset jämfört med icke-medlemmar)
  • Gärna engagera dig så att vi tillsammans kan göra vår klubb ännu bättre!

Årsmöte 5 mars

Boka redan nu in söndag 5/3 för årsmöte och trevlig samvaro. Mer info kommer!

Ny hemsida & "nytt" namn (MED bindestreck)

Vi har under året tagit fram en helt ny hemsida: www.suderbys-ridklubb.se . Här hittar du nyheter, basinformation om klubben, länkar till TDB och Facebook, vårt nya bokningssystem för ridhuset mm. Allt är inte klart (blir en hemsida någonsin det?). Titta gärna in då och då - och kom gärna med förslag hur vi kan göra hemsidan ännu mer användbar. Näst på tur står bl a någon form av kalendarium för att det ska bli lättare för dig som medlem att hålla koll på allt som händer i klubben - för gissningsvis blir det full fart 2023! 😊

Vi tackar för i år och önskar alla en god jul och ett riktigt gott nytt år!

Styrelsen för Suderbys Ridklubb