Kallelse till årsmöte 25 februari kl 17.00

15.01.2024

Tid: Söndagen den 25 februari kl 17.00

Plats: Loftet, Suderbys gård

Varmt välkomna till SRK:s årsmöte!

Efter årsmötet bjuder vi på smörgåstårta, minglar, fikar och delar ut priser för 2023 års prestationer. Ett litet lotteri blir det också.

Hoppas du kan komma!

ANMÄLAN senast 18/2 till: anmalan@suderbys-ridklubb.se (så vi kan planera för fika mm).

Ange vid anmälan: namn på samtliga deltagare/medlemmar och ev matallergi etc. Skriv "Årsmöte" i rubrikraden på anmälnings-mejlet.

OBS att medlemsavgiften för 2024 måste vara betald. Vi skickar inte ut någon faktura. Information om hur du betalar finns på https://www.suderbys-ridklubb.se/medlemsavgift/

Årsmöteshandlingar

Verksamhetsberättelse, valberedningens förslag på ledamöter och andra handlingar publiceras på hemsidan senast en vecka innan årsmötet.

Har du någon motion som du vill ska tas upp på årsmötet måste frågan anmälas skriftligt till styrelsen senast 3 veckor innan mötet, dvs senast den 4/2.

Varmt välkomna till en trevlig kväll! 😊

Styrelsen genom Lotta Löwhagen Lundberg (ordf)