Kallelse till årsmöte 2023 - Sön 5 mars

29.01.2023

Tid: Söndagen den 5 mars 2023 kl 17.00
Plats: Loftet, Suderbys gård

Varmt välkomna till SRK:s årsmöte!

Efter årsmötet bjuder vi på smörgåstårta, minglar, fikar och delar ut priser för 2022 års prestationer.
Ett litet lotteri blir det också.

Hoppas du kan komma!
ANMÄLAN senast 26/2 till:
anmalan@suderbys-ridklubb.se (så vi kan planera för fika mm)

Ange vid anmälan: namn på samtliga deltagare/medlemmar och ev matallergi etc. Skriv "Årsmöte" i rubrikraden på anmälnings-mejlet.

OBS att medlemsavgiften för 2023 måste vara betald. Vi skickar inte ut någon faktura. Information om hur du betalar finns på https://www.suderbys-ridklubb.se/medlemsavgift/

Årsmöteshandlingar
Verksamhetsberättelse, valberedningens förslag på ledamöter och andra handlingar publiceras på hemsidan senast en vecka innan årsmötet.

Har du någon motion som du vill ska tas upp på årsmötet måste frågan anmälas skriftligt till styrelsen senast 3 veckor innan mötet, dvs senast den 12/2.

Varmt välkomna till en trevlig kväll! 😊

Styrelsen genom Lotta Löwhagen Lundberg (ordf)

PS. Du har väl inte missat att vi har ett öppet medlems- och tävlingsmöte söndagen den 12/2 kl 16.30 på Loftet, Suderbys gård? Anmälan senast 10/2 till: anmalan@suderbys-ridklubb.se Skriv "Medlemsmöte" i rubrikraden. DS.

Vill du ladda ner möteskallelsen som en wordfil eller som pdf så gör du det här nedan: